Port.forumgreek.com
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Παγκόσμιο χάος στα αεροδρόμια από την κατάρρευση του συστήματος check-in

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Port Admin
Port Admin
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 2651
Πόντοι : 6380
Ημερομηνία εγγραφής : 06/03/2017
https://port.forumgreek.com

ΔημοσίευσηPort Admin Πεμ Σεπ 28, 2017 4:09 pm

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Πηγή: REUTERS/Nigel Marple

Μια βλάβη στο λογισμικό που χρησιμοποιείται στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές για το check in επιβατών αεροπορικών πτήσεων, έχει προκαλέσει χάος στα περισσότερα αεροδρόμια του πλανήτη, την Πέμπτη.

Οι επιβάτες υφίστανται πολύωρη ταλαιπωρία μπροστά στα γκισέ που γίνεται το check-in μια διαδικασία απαραίτητη για την επιβίβαση στο αεροπλάνο, από τη στιγμή που το συγκεκριμένο σύστημα κατέρρευσε, όπως αναφέρει η Telegraph.

Τα σοβαρότερα προβλήματα παρατηρούνται στα αεροδρόμια Γκάτγουικ του Λονδίνου, Σαρλ ντε Γκολ στο Παρίσι, Σανζί στη Σιγκαπούρη, Ριγκαν στην Ουάσινγκτον, αλλά και στα αεροδρόμια σε Γιοχάνεσμπουργκ, Ζυρίχη και Μελβούρνη.

Το πρόβλημα παρουσιάστηκε στο λογισμικό Amadeus Altea, το οποίο χρησιμοποιούν πολλές αεροπορικές εταιρείες, τόσο στα αεροδρόμια, αλλά και online.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Το αεροδρόμιο του Γκάτγουικ έκανε λόγο για μια στιγμιαία αδυναμία του συστήματος, ξεκαθαρίζοντας πως αυτή δεν προκάλεσε καθυστερήσεις στις πτήσεις, αν και στο αεροδρόμιο του Χίθροου οι υπεύθυνοι επιβεβαίωσαν πως επηρεάστηκαν οι αεροπορικές εταιρείες που βρίσκονται στους τερματικούς σταθμούς 2,3 και 4.

«Ένας μικρός αριθμός εταιρειών αντιμετωπίζει πρόβλημα με το σύστημα check in, σε αεροδρόμια σε ολόκληρο τον κόσμο, μεταξύ αυτών και το Χίθροου. Οι επιβάτες έχουν την δυνατότητα να κάνουν check in για την πτήση τους, αν και η διαδικασία αυτή χρειάζεται περισσότερο χρόνο από ό,τι συνήθως για να ολοκληρωθεί. Εργαζόμαστε στενά, σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες για να λυθεί το ζήτημα όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Ζητούμε συγνώμη για την όποια αναστάτωση μπορεί να προκαλέσει αυτό», αναφέρεται στη δήλωση εκπροσώπου του Χίθροου.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να απαντήσετε

Προκειμένου να απαντήσετε πρέπει να είστε μέλος.

Δημιουργία Λογαριασμού

Ενταχθείτε στην κοινότητά μας δημιουργώντας έναν λογαριασμό. Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία ενός νέου Λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό; Κανένα πρόβλημα, συνδεθείτε εδώ.


Σύνδεση

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης