Port.forumgreek.com
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Τι θα συνέβαινε αν άνοιγε κάποιος την πόρτα ενός αεροπλάνου εν ώρα πτήσης;

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Port Admin
Port Admin
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 2651
Πόντοι : 6380
Ημερομηνία εγγραφής : 06/03/2017
https://port.forumgreek.com

ΔημοσίευσηPort Admin Πεμ Σεπ 28, 2017 12:50 am

Τι θα συνέβαινε αν άνοιγε κάποιος την πόρτα ενός αεροπλάνου εν ώρα πτήσης; 20170931

Είναι ένα από τα πολλά εφιαλτικά σενάρια στον κινηματογράφο: Ένας επιβάτης τραβά την πόρτα του αεροπλάνου, στέλνοντας τον εαυτό του στην στρατόσφαιρα…

Σε περίπτωση που ένας τέτοιος φρενοβλαβής καταφέρει πράγματι να ανοίξει την πόρτα των μεγάλων επιβατικών αεροσκαφών σε μεγάλο υψόμετρο, η καμπίνα θα έχανε πίεση – εξαιρετικά γρήγορα – και θα επικρατούσε το χάος.

Ακόμα και οι περιπτώσεις αργής αποσυμπίεσης μπορεί να αποβούν μοιραίες. Το 2005 ένα Boeing 737 της Helios Airways
συνετρίβη, σκοτώνοντας και τους 121 επιβάτες και το πλήρωμα, μετά από μια σταδιακή απώλεια της πίεσης στο θάλαμο.

Η έλλειψη οξυγόνου στα 30.000 πόδια άφησε το πλήρωμα ανίκανο, και το αεροπλάνο – με αυτόματο πιλότο – σιγά ξέμεινε από καύσιμα, πριν βυθιστεί στο έδαφος.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, πέφτουν οι μάσκες οξυγόνου για να μην πάθουν οι επιβάτες υποξία (έλλειψη οξυγόνου, η οποία οδηγεί σε αργή σκέψη, αχνά οράματα και ακολουθεί ο θάνατος). Στο πιλοτήριο, το πλήρωμα θα φορέσει μάσκες από καουτσούκ και θα αρχίσει μια γρήγορη κάθοδο σε ασφαλές ύψος – τίποτα κάτω 10,000 πόδια.

Η αιφνίδια αποσυμπίεση, η οποία θα συνέβαινε εάν η πόρτα άνοιγε ξαφνικά, είναι ένα άλλο θέμα. Όποιος θα στεκόταν δίπλα θα εκτινασσόταν στον ουρανό, η θερμοκρασία της καμπίνας θα κατρακυλούσε γρήγορα και το ίδιο το αεροπλάνο θα άρχισε να διαλύεται.

Ευτυχώς, αν και η αποσυμπίεση μπορεί να είναι επικίνδυνη, δεν πρόκειται να συμβεί έτσι απλά: είναι απλά αδύνατο να ανοίξει μια πόρτα αεροπλάνου κατά τη διάρκεια μιας πτήσης.

«Σκεφτείτε ότι μια θύρα αεροσκάφους λειτουργεί σαν μια τάπα αποστράγγισης, που καθορίζονται σε εφαρμογή από την εσωτερική πίεση. Σχεδόν όλες οι έξοδοι αεροσκαφών ανοίγουν προς τα μέσα.

Ορισμένες ανοίγουν προς τα πάνω στην οροφή, άλλες ταλαντεύεται προς τα έξω, αλλά όλες ανοίγουν πρώτα προς τα μέσα», αναφέρει ο πιλότος Patrick Smith, συγγραφέας του βιβλίου «Cockpit Confidential».

Πηγή: poly-gelio.gr

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να απαντήσετε

Προκειμένου να απαντήσετε πρέπει να είστε μέλος.

Δημιουργία Λογαριασμού

Ενταχθείτε στην κοινότητά μας δημιουργώντας έναν λογαριασμό. Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία ενός νέου Λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό; Κανένα πρόβλημα, συνδεθείτε εδώ.


Σύνδεση

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης