Port.forumgreek.com
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Νέα Υόρκη: Μεταλλικοί πύργοι τοποθετούνται στην πόλη σε άκρα μυστικότητα

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Port Admin
Port Admin
Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 2657
Πόντοι : 6393
Ημερομηνία εγγραφής : 06/03/2017
https://port.forumgreek.com

ΔημοσίευσηPort Admin Παρ Οκτ 06, 2017 6:50 pm

Νέα Υόρκη: Μεταλλικοί πύργοι τοποθετούνται στην πόλη σε άκρα μυστικότητα 20171020

Οι Νεοϋορκέζοι τους βλέπουν, ξέρουν ότι θα τους πληρώσουν ως φορολογούμενοι πολίτες, αλλά δεν δικαιούνται να μάθουν τι ακριβώς κάνουν. Δημοκρατία γαρ…
Μυστηριώδεις μεταλλικοί πύργοι έχουν αρχίσει να “φυτρώνουν” στις τοπικές σήραγγες της Νέας Υόρκης και σύντομα θα αρχίσουν να εμφανίζονται και σε γέφυρες, αλλά οι αρχές δεν δηλώνουν τι είναι.
Ο πρόεδρος της μητροπολιτικής υπηρεσίας μεταφορών (MTA), Joe Lhota, λέει ότι δεν μπορεί να συζητήσει τι ακριβώς θα στεγαστεί στους πύργους κόστους 100 εκατομμυρίων δολαρίων, για λόγους ασφάλειας.

“Δεν είμαι ελεύθερος να το συζητήσω αυτό”, δήλωσε ο Lhota σε δημοσιογράφους στο Μανχάταν την Τετάρτη, μετά την μηνιαία συνεδρίαση της MTA. “Δεν πρόκειται να θέσω την θέση μου σε κίνδυνο για να μιλήσω για τα στοιχεία ασφάλειας που υπάρχουν σε αυτά”.
Οι πύργοι, δήλωσε ο Lhota, θα φιλοξενήσουν «αντικείμενα εθνικής ασφάλειας» που είχαν προηγουμένως στεγαστεί σε θαλάμους διοδίων MTA.
Οι πύργοι, δήλωσε ο Lhota, “παρέχουν επίσης φως.”
“Είναι πολύ σημαντικό για όλους τους New Yorkers να βεβαιωθούμε ότι έχουμε όλα τα είδη πληροφοριών σχετικά με το ποιος περνάει από τις σήραγγες μας, ποιον συναντά στις γέφυρές μας”, δήλωσε ο Lhota.
Οι εν λόγω πύργοι φυλάσσουν τις εισόδους στις σήραγγες Queens Midtown και Brooklyn Battery, και σύντομα θα ανέβουν και στη γέφυρα Triborough. Είναι περίπου 30 πόδια ψηλά στις σήραγγες, με επένδυση από ασημένιες ρίγες και κρατική σφραγίδα, αλλά θα ανέβουν πάνω από 70 πόδια σε ορισμένες θέσεις γεφυρών, σύμφωνα με πηγές.
Όταν η MTA επεδίωξε τη χρηματοδότηση των πύργων, δεν το έπραξε με τον συμβατικό τρόπο, παρουσιάζοντας το έργο ως σύνολο στο διοικητικό συμβούλιο προς έγκριση. Αντίθετα, επιδίωξε την έγκριση του διοικητικού συμβουλίου για τις πρόσθετες δαπάνες που παρουσιάστηκαν ως τροποποιήσεις σε μη σχετιζόμενα έργα, καθιστώντας το συνολικό κόστος δύσκολο για τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου.
Επιπλέον, το MTA παρουσίασε τους πύργους στο διοικητικό συμβούλιο ως «αρχιτεκτονικό» χαρακτήρα, μέρος της προσπάθειας να «δημιουργηθεί ένα ενοποιητικό θέμα για τις διάφορες γέφυρες και σήραγγες».
Αρκετά μέλη του διοικητικού συμβουλίου εξεπλάγησαν τόσο από την τιμή των art-deco πύργων  όσο και τον αναφερόμενο σκοπό τους.
“Θα πω ότι εκείνη την εποχή που ψηφίσαμε για αυτά τα θέματα, σίγουρα δεν κατάλαβα τι ήταν αυτοί οι ανεξάρτητοι τεράστιοι πύργοι με αυτό που φαίνεται να είναι με κόστος δεκάδες εκατομμύρια”, δήλωσαν ο Polly Trottenberg, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της MTA και ο Δήμαρχος Bill De Blasio, τη Δευτέρα.
Κανείς δεν βρίσκει πειστική την εξήγηση του MTA.
“Οι κακοί τύποι τώρα ενημερώθηκαν δημοσίως από τη MTA ότι οι πύργοι Gateway αφορούν στην homeland security”, δήλωσε ο John Kaehny, ο καλός κυβερνητικός σύμβουλος που διαχειρίζεται την Reinvent Albany και ο οποίος ερευνά το κόστος του πύργου.
“Εάν διάβαζαν το δελτίο Τύπου του κυβερνήτη τον Οκτώβριο του 2016, θα ήξεραν ότι εγκατέστησε κάμερες αναγνώρισης προσώπου σε διασταυρώσεις MTA”, συνέχισε. “Εάν ο κακός τύπος έκανε Google τις λέξεις ‘ανιχνευτής ακτινοβολίας’ θα έβρισκε δεκάδες ιστορίες σχετικά με ανιχνευτές ακτινοβολίας εγκατεστημένους σε μεγάλα αεροδρόμια και τις εικόνες τους στα λιμάνια των ΗΠΑ … Τι κι αν οι κάμερες και οι ανιχνευτές βρίσκονται στη βάση των πύργων; Πώς δικαιολογείται η κατασκευή διακοσμητικών δομών 50 ποδών και 75 ποδιών για 100 εκατομμύρια δολάρια, χωρίς παρουσία στο συμβούλιο MTA; ”
Η απόφαση για τους πύργους έρχεται από την προσπάθεια της MTA να χρηματοδοτήσει το σχέδιο σταθεροποίησης του μετρό των 836 εκατομμυρίων δολαρίων.
Όταν ο Lhota παρουσίασε το σχέδιο σταθεροποίησης πριν από δύο μήνες, πρότεινε να μοιραστούν το κόστος το κράτος και η πόλη.
Ο κυβερνήτης, ο οποίος ουσιαστικά διαχειρίζεται την MTA και όρισε τον Lhota στη θέση του, ήταν στην επιτροπή. Τα χρήματα δεν έχουν ακόμη χρησιμοποιηθεί επειδή δεν χρειάζεται ακόμα, σύμφωνα με το κράτος.
Ο De Blasio αρνήθηκε, σημειώνοντας ότι το κράτος διαχειρίζεται την MTA, όχι την πόλη, και οι φορολογούμενοι της πόλης χρηματοδοτούν ήδη το μεγαλύτερο μέρος του κόστους της MTA, μέσω των ναύλων και των φόρων. Η στάση του δεν έχει αλλάξει από τότε.
“Το κράτος δεσμεύτηκε για το μερίδιό του στα κεφάλαια που ζήτησε ο Πρόεδρος Lhota και θα διαθέσει αυτά τα χρήματα όποτε το απαιτήσει η MTA, ανεξάρτητα από την άρνηση της πόλης”, δήλωσε ο εκπρόσωπος του Cuomo Jon Weinstein.
Οι πολίτες έχουν υποχρέωση να πληρώσουν για αυτό που δεν έχουν δικαίωμα να μάθουν τι είναι. Απίστευτο κι όμως αληθινό!


Site: nea.allnewz.gr

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να απαντήσετε

Προκειμένου να απαντήσετε πρέπει να είστε μέλος.

Δημιουργία Λογαριασμού

Ενταχθείτε στην κοινότητά μας δημιουργώντας έναν λογαριασμό. Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία ενός νέου Λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό; Κανένα πρόβλημα, συνδεθείτε εδώ.


Σύνδεση

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης