Μια έφηβη ο πραγματικός «εγκέφαλος» πίσω από το αρρωστημένο παιχνίδι αυτοκτονίας «Μπλε Φάλαινα»!
Σελίδα 1 από 1 • Μοιραστείτε
Μια έφηβη ο πραγματικός «εγκέφαλος» πίσω από το αρρωστημένο παιχνίδι αυτοκτονίας «Μπλε Φάλαινα»!
#840© protothema.gr Μια έφηβη ο πραγματικός «εγκέφαλος» πίσω από το αρρωστημένο παιχνίδι αυτοκτονίας «Μπλε Φάλαινα»!
Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ότι ο «εγκέφαλος» πίσω από το φονικό παιχνίδι αυτοκτονίας, που ξεκίνησε στη Ρωσία αλλά έχει επεκταθεί σε πολλές χώρες του κόσμου αφήνοντας πίσω του μια αλυσίδα τραγικών θανάτων, ήταν ένας 21χρονος νεαρός.
Ωστόσο, η ρωσική αστυνομία αποκάλυψε πρόσφατα ότι συνδιαχειρίστρια της ομάδας στην ρωσική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, απ' όπου ξεκίνησε αυτή η φονική «μόδα» ήταν μια έφηβη κοπέλα, η οποία μάλιστα είχε και την αρχική ιδέα για την «Μπλε φάλαινα».
© Παρέχεται από: PROTO THEMA S.A. image (c) protothema.gr
Η 17χρονη, που τέθηκε υπό κράτηση πρόσφατα, εφάρμοζε μια πιο ακραία εκδοχή του παιχνιδιού, το οποίο συνήθως θέτει στα αφελή θύματά του 50 τραυματικές και επικίνδυνες «δοκιμασίες», τις οποίες πρέπει να φέρουν εις πέρας σε ισάριθμες μέρες. Στην δική της έκδοση της «Μπλε Φάλαινας» η έφηβη κοπέλα απειλούσε να βλάψει τις οικογένειες των συμμετεχόντων ή και τους ίδιους εάν αποφάσιζαν να τα παρατήσουν προτού φτάσουν στην τελευταία δοκιμασία, η οποία απαιτούσε την αυτοκτονία τους ή μια ακραία ριψοκίνδυνη πράξη.
Ο 21χρονος συνδιαχειριστής της αρχικής ομάδας της «Μπλε Φάλαινας»
© Παρέχεται από: PROTO THEMA S.A. image (c) protothema.gr
Σε αντίθεση με τον 21χρονο συνδιαχειριστή της, που εφάρμοζε μια πιο «χαλαρή» προσέγγιση, η κοπέλα ασκούσε συνεχώς ψυχολογική πίεση στα θύματά της, πολλά από τα οποία είχαν την ίδια ηλικία με εκείνη. Το πιο σημαντικό «όπλο» της ήταν ότι γνώριζε με κάθε ακρίβεια τις ανασφάλειες και τα αδύναμα σημεία τους, κάτι που της επέτρεπε να τα χειραγωγεί πιο εύκολα.
Σύμφωνα με την αστυνομία, η νεαρή κοπέλα παρουσιαζόταν στα θύματά της (κυρίως κορίτσια) ως αγόρι και τους ζητούσε αρχικά να εκτελέσουν απλές δοκιμασίες, όπως να δουν ένα θρίλερ ή να κάνουν μια βόλτα στη γειτονιά τους αργά το βράδυ. Προοδευτικά, η επικινδυνότητα των αποστολών αυξανόταν και, πριν περάσουν λίγες μέρες, τους ζητούσε να χαράξουν το δέρμα τους ή να πηδήσουν από μεγάλο ύψος.
Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ότι ο «εγκέφαλος» πίσω από το φονικό παιχνίδι αυτοκτονίας, που ξεκίνησε στη Ρωσία αλλά έχει επεκταθεί σε πολλές χώρες του κόσμου αφήνοντας πίσω του μια αλυσίδα τραγικών θανάτων, ήταν ένας 21χρονος νεαρός.
Ωστόσο, η ρωσική αστυνομία αποκάλυψε πρόσφατα ότι συνδιαχειρίστρια της ομάδας στην ρωσική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, απ' όπου ξεκίνησε αυτή η φονική «μόδα» ήταν μια έφηβη κοπέλα, η οποία μάλιστα είχε και την αρχική ιδέα για την «Μπλε φάλαινα».
© Παρέχεται από: PROTO THEMA S.A. image (c) protothema.gr
Η 17χρονη, που τέθηκε υπό κράτηση πρόσφατα, εφάρμοζε μια πιο ακραία εκδοχή του παιχνιδιού, το οποίο συνήθως θέτει στα αφελή θύματά του 50 τραυματικές και επικίνδυνες «δοκιμασίες», τις οποίες πρέπει να φέρουν εις πέρας σε ισάριθμες μέρες. Στην δική της έκδοση της «Μπλε Φάλαινας» η έφηβη κοπέλα απειλούσε να βλάψει τις οικογένειες των συμμετεχόντων ή και τους ίδιους εάν αποφάσιζαν να τα παρατήσουν προτού φτάσουν στην τελευταία δοκιμασία, η οποία απαιτούσε την αυτοκτονία τους ή μια ακραία ριψοκίνδυνη πράξη.
Ο 21χρονος συνδιαχειριστής της αρχικής ομάδας της «Μπλε Φάλαινας»
© Παρέχεται από: PROTO THEMA S.A. image (c) protothema.gr
Σε αντίθεση με τον 21χρονο συνδιαχειριστή της, που εφάρμοζε μια πιο «χαλαρή» προσέγγιση, η κοπέλα ασκούσε συνεχώς ψυχολογική πίεση στα θύματά της, πολλά από τα οποία είχαν την ίδια ηλικία με εκείνη. Το πιο σημαντικό «όπλο» της ήταν ότι γνώριζε με κάθε ακρίβεια τις ανασφάλειες και τα αδύναμα σημεία τους, κάτι που της επέτρεπε να τα χειραγωγεί πιο εύκολα.
Σύμφωνα με την αστυνομία, η νεαρή κοπέλα παρουσιαζόταν στα θύματά της (κυρίως κορίτσια) ως αγόρι και τους ζητούσε αρχικά να εκτελέσουν απλές δοκιμασίες, όπως να δουν ένα θρίλερ ή να κάνουν μια βόλτα στη γειτονιά τους αργά το βράδυ. Προοδευτικά, η επικινδυνότητα των αποστολών αυξανόταν και, πριν περάσουν λίγες μέρες, τους ζητούσε να χαράξουν το δέρμα τους ή να πηδήσουν από μεγάλο ύψος.
Παρόμοια θέματα
» Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ – ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ
» ένα παιχνίδι
» Πως να βρείτε την IP πίσω απο proxy με PHP
» Ο έλεγχος μυαλού είναι πραγματικός: Το αμερικανικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας 6506148 B2 επιβεβαιώνει ότι το ανθρώπινο νευρικό σύστημα μπορεί να χειριστεί μέσω ηλεκτρομαγνητικών πεδίων από οθόνες!
» Οταν η καλή πράξη επιστρέφει πίσω!
» ένα παιχνίδι
» Πως να βρείτε την IP πίσω απο proxy με PHP
» Ο έλεγχος μυαλού είναι πραγματικός: Το αμερικανικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας 6506148 B2 επιβεβαιώνει ότι το ανθρώπινο νευρικό σύστημα μπορεί να χειριστεί μέσω ηλεκτρομαγνητικών πεδίων από οθόνες!
» Οταν η καλή πράξη επιστρέφει πίσω!
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να απαντήσετε
Προκειμένου να απαντήσετε πρέπει να είστε μέλος.
Δημιουργία Λογαριασμού
Ενταχθείτε στην κοινότητά μας δημιουργώντας έναν λογαριασμό. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία ενός νέου Λογαριασμού
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης